Frida träning

Igår så slutade jag tidigt i skolan så jag passade på att fråga Frida om hjälp, alltså hon som ridit in Gollum. Det var verkligen väldigt länge sen hon red Gollum så jag tyckte hon kunde prova rida Gollum, det är mycket lättare för mig henne att hjälpa mig och ge mig tips & råd när hon är med på tävlingar. Så hon red honom och det gick jätte bra för dom, sen hoppade jag upp och han var verkligen kanon bra i galoppen idag och han sprang inte ifrån som han brukar göra när vi är ute. Vi tränade på lite förvänd galopp och det gick bra för att vara första gången och tränade mycket övergångar och tempoväxlingar. Jag är verkligen super nöjd! :) Tyvärr har jag inga bilder från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0