Töntig ponny!

Jag vet att jag varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen, skolan har börjat så har nästan ingen tid till bloggen alls och när jag väl skriver något blir jag bara iriterat mig på att jag skriver så konstigt så ska försöka ändra på det och föröska upppdatera mera :) 
Idag var jag alla fall i stallet, det regnade så jag skulle ta in Gollum i en av uteboxarna så fick han stå där i någon timme. Jag kan ju berätta att Gollum fäller verkligen super mycket päls och är inne i någon period just nu.. Så han har verkligen bestämmt sig för att han inte ska in där, sen när man väl får in honom så drar han rakt ut, verkligen super töntigt och bara står och nö stegrar hela tiden.. Men jag gav mig inte för han bara töntar sig för han har gått in där så många gånger förr. Det är bara att vänta ut han när han töntar sig. Så min tid i stallet idag var att vänta ut Gollum som töntade sig.

Kommentarer
Postat av: Ryttartrion

Vilken bra blogg!



Kram - Moa, Ryttartrion

2011-08-28 @ 20:08:21
URL: http://ryttartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0