Tränare

Susanne Åberg - Jag tränar regelbundet dressyr för henne nu. Hon bodde i florida förut men jämt när hon kom hem och det fanns möjlighet tränade jag för henne, så jag har nog tränat för henne sen jag var ca 8-9 år skulle jag tro. Hon är väldigt lugn samtidigt som hon är väldigt hård men på ett bra sätt. Jag är alltid taggad och längtar tills jag ska på träningar för henne. Hon passar Gollum & mig väldigt bra då hon ger oss väldigt bra råd som passar in väldigt bra! Ni kommer till hennes hemsida HÄR där ni kan kolla hennes meriter.

Anna Björkman - Jag började rida för Anna 08-09 om jag minns rätt. En gång i månaden red jag för henne. Hon är en väldigt bra tränare då hon är väldigt hård och bestämmt vilket behövs på Gollum. Förra året så fick hon barn och kom inte till dom ställen hon var på så nu har jag inte ridit för henne på väldigt länge vilket är väldigt synd. Hon är verkligen en toppen ryttare!

Anki Almlöf - Jag har tränat för Anki i ca 1 år då det började med att hon var lagledare för ponny laget förra året. Hon är väldigt bra för hon lär ut på samma sätt som Susanne & Anna och hon är väldigt bestämmd och lugn samtidigt. Hon passar Gollum & mig väldigt bra då hon även är domare så hon tänker också på vad det är en domare kollar på. Jag är verkligen toppen nöjd med Anki! Ni hittar till henne HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0