usch..

När jag precis hade tränsat pojken idag och skulle gå ut så börja det regna, men jag tänkte äsch det regnar inte så mycket och vem har dött av lite reng? Sen när jag är på Loka ca 1 km från stallet börjar det verkligen SPÖregna det vara vräkte ner.. I vanliga fall blir Gollum oftast lite spännd och gillar inte att vara ute i regn men nu spö regna det och han tyckte inte alls om det men han jobbade på bra ändå. Han var dock lite för hård i munnen och ville inte riktigt jobba ordentligt men det är ju förståligt. Vi travade alla fall lite och så red jag på en grusväg så jag kunde trava en lite längre bit så det vart väldigt lugnt idag måste jag säga. och imorgon är det Susanne träning! Och ni måste kolla in på bloggen imorgon för då kommer det en riktig roligt grej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0