Vit häst?

När man kommer på tävlingar eller om det är träningar så är det väldigt många som säger "åhh, vilken vit häst du har". Man blir glad och tackar ;) Jag kan berätta att när vi ska duscha Gollum inför varje tävling så tar det minst 1,5 timme när han är som riktigt skitigast, sen efter duschen måste jag alltid ut och gå med han i kanske 15-20 min för att han ska torka lite.. för på natten står han alltid med benlindor svansen upp rullad och så lindar vi den och ett hals täcke, men ändå lyckad han alltid skita ner sig när jag kommer på morgonen ;) Satt nu och kolla igenom mina bilder och hittade en bild på Gollum som skitigast verkligen! Såhär ser han ut när han varit lite svettig och ska rulla sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0